2022 Toyota Tundra Capstone Özellikleri



 Yarım tonluk kamyonlar yıllardır lüks otomobil alanına giriyor. Bu günlerde, 70.000 doların kuzeyinde harcamaya hazırsanız, en güzel deri ve uçlara sahip bir Ford F-150 veya Ram 1500 bulabilirsiniz. 2022 Toyota Tundra bu kuralın bir istisnası değil. Ancak Toyota, her bir üst sınıf özelliği birden fazla seçenek veya pakete ayırmak yerine, en iyi şeyleri uygun bir şekilde Capstone olarak adlandırdı. Capstone modeli 2022 için yeni ve Tundra pikap ve Sequoia üç sıralı crossover'da satışa sunulacak. Bununla, serideki mevcut en yüksek deriyi, en krom stili ve en iyi teknolojiyi, serinin en üstünde bir araya getirirsiniz. Ama 74.000 dolarlık başlangıç ​​fiyatına değer mi?

 

Birinci sınıf iç mekan 

 

Toyota, bu Tundra'ya yataklı bir Lexus gibi davranıyor ve Capstone, konfor açısından bir sonraki en iyi donanımdan gerçekten önemli bir adım. Yumuşak yarı anilin deri koltukları ve orta konsolu kaplarken, güzel bir mat ahşap kaplama ön konsolun genişliğini kaplıyor. Ayrıca direksiyon simidi ve vites kolunda iyi görünen ve lüks hissini daha da güçlendirmeye yardımcı olan bazı sahte alüminyum var.

 Mükemmel güç aktarma sistemi

 

Toyota'nın yeni I-Force Max hibrit güç aktarma organı aslında Capstone'a özel değil. Ancak hibrit kurulum, üst trimde standart ve çok hoş. Hibrit destekli çift turboşarjlı 3.5 litrelik V6, 427 beygir gücü ve 583 pound-feet tork üretiyor ve Tundra'yı düz bir çizgide gerçekten etkileyici kılıyor.

 

Ve düşük hızlarda da aynı derecede iyi. Hibrit asistan, gaz motoruyla mükemmel bir uyum içinde çalışır. Bu güç aktarma sistemi, herhangi bir yarım tonluk kamyonun en sorunsuz kurulumlarından biridir ve gazdan elektriğe sorunsuz bir geçiş sunar. 

Güzel sürüş deneyimi 

 

Yine, Tundra Capstone, bazı üst düzey Lexus ürünleriyle aynı bulut benzeri sürüşü sunmuyor - ancak bir kamyona oldukça yakın. Bağımsız çift salıncaklı ön süspansiyon ve helezon yaylı çok bağlantılı arka süspansiyon, tam boy kamyon segmentindeki en iyi kurulumlardan biridir. Sürüş rahat ve yumuşaktır, gövde yuvarlanması minimumda tutulur ve 22 inç Captone jantlara rağmen kötü yollarda neredeyse hiç hoş olmayan geri bildirim olmaz.

 

Büyük teker izi 

Kamyonların büyüdüğünü hepimiz biliyoruz, ancak bir Ford F-150 veya Ram 1500'den daha fazlası olan Toyota Tundra gerçekten büyük hissettiriyor. Dar park yerleri üç noktadan dönüş gerektirir ve bazı şehir sokakları bu kamyonun genişliğini zar zor kaplıyor gibi görünüyor. En büyük F-150'ler ve 1500'ler bile (Raptor ve TRX hariç) Tundra kadar yükseğe veya büyüklüğe sahip değildir. Tundra Capstone, en uzun yatakla 245.6 inç ölçer ve 80,2 inç genişliğindedir. Kaput da sizin açınızdan çok yüksek, bu nedenle ileri görüş bir sorundur. Ve kaputun önündeki hacimli vurgular, kamyonu mükemmel bir şekilde viraja döndürmeyi zorlaştırıyor. 

 

İşin komik yanı, Ford ve Ram'a kıyasla Tundra'nın kullanması ne kadar büyük olursa olsun, burada ikinci sıra her iki kamyondan da daha sıkı. Ped beklediğinizden daha fazla genişleyerek bacak mesafesini azaltır. Tundra'nın 41,6 inçlik diz mesafesi, çoğu ana akım otomobile kıyasla hala oldukça geniş, ancak yine de F-150'den yaklaşık iki inç ve en uzundan yaklaşık beş inç daha az. 1500. Beyaz iç 

 

Capstone kaplamaya özel iki tonlu beyaz ve siyah deri harika görünüyor. Ancak bildiğiniz gibi, orta konsol kolçakları ve kapı paneli kolçakları gibi yüksek trafikli temas noktalarına beyaz deri koymak felaket için bir reçetedir. Bu, çoğu araç için geçerlidir, ancak özellikle bir iş aracı için. Tundra Capstone'un beyaz kaplamasının lekelenmesi kolay olabilir.


https://www.tiryakioto.com/magaza/


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Araçları Elektrikli Arabalara Dönüştürmek